سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ به داوود علیه السلام وحی کرد :«ای داوود ! به من شادمان باش و از یادم لذّت ببر و با مناجات من متنعّم شو که به زودی، خانه را از فاسقانْ خواهم پرداخت ولعنت خود را بر ظالمان قرار خواهم داد» . [امام صادق علیه السلام]
پنج شنبه 88 شهریور 19 , ساعت 4:22 صبح

 

دل پــریشان گشته از هجران تو         ای همه هسـتی مـــن قربان تو

هجر رویت می‌زند آتــش به جان         کرده دل در کــوی مــهرت آشیان

من ز هستی دوسـتر دارم تو را         کــــــــی توانم تا که بـگذارم تو را

عاشقی شب زنده دارم یا علی         من خـــــــدا را از تو دارم یا علی

با خیالت زنـــــــــدگانی می‌کنم         عین عالـــــم را نهانی می‌کنــم

مالک طبع وجــــــــــود من تویی         هسـتی بود و نبود مــــن تویـی

ای طـــــریق عشق تو آیین من         مهر تو هم مـظهر و هم دین من

ای طبیب دردهای بـــــــــی‌دوا         از ز هـــــــــر نامی برایم آشـــنا

نقـد هستی بـــــنی‌آدم  تویی         مایه ســرمســــــتی عالم تویی

چون شود یکدم نظر بر مـا کنی         خسـتگان عشــــــق را پویا کنی

من شکیب بی‌شکیبم یا عـلی          بی‌تو تنها و غـــــــــریبم یا علی

 

 

 



  • کلمات کلیدی : هجر علی(ع)

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ